Sunday, March 23, 2014

kadang kadang aku kusut dengan apa yang terjadi.. salah aku kah? salah dia kah? atau salah keluarga kami? dia.. masih begitu.. berahsia.. misteri yang tak sudah.. aku? dalam dunia kekeliruan yang melampau.. tiada tangisan direkodkan setakat ini.. masih tidak mahu mengaku fakta barangkali.. hah.. barangkali begitu.. keluarga kami? keluarga aku tidak ada yang berubah.. mungkin hanya pada pandangan aku.. keluarga dia pada aku juga tiada yang berubah.. mungkin bertambah.. aku berfikiran mereka tidak pernah suka kan aku.. ya.. langsung tidak.. tapi dia selalu berkata mereka suka.. cuma belom waktunya.. ahhh! kusut.. atau ini semua hanya alasan? apa apa pun.. Allah maha Mengetahui segalanya.. kecelaruan... isi hati.. dan gelisah.. 


lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~