Tuesday, March 17, 2015

After So Long~





ngeh. very long.. mengambil masa yang lama untuk update new post.. bukannya sebuk ke macam mana ke.. just.. lupa.. and ta da idea.. hah! dekat umah benda apa yang aku buat? dalam masa setahun nieh lots of thing happen.. sangat banyak.. aku menjadi penganggur tegar.. seorang kaki travel ta hengat.. seorang surirumah berjaya.. seorang single yang hidup dia hanya korea.. seorang cucu yang kehilangan atoknya.. kalau nak cerita semua aku rasa macam ta sesuai puleks.. ngeh!

but now.. aku bukan yg di atas.. aku sekarang kembali bergelar seorang mahasiswi.. hahhaha... mesti pelik kann... last post aku.. aku masih bergelar mahasiswi sebuah politeknik jauh nun di utara.. tapi kini aku seorang mahasiswi sebuah universiti di tengah semenanjung Malaysia yang indah permai *rolling eyes* eceh.. aku cuma nak buat comeback je.. ta nak menaip pepanjang pun.. jam dah pun menunjukkan tepat 12.30 pagi..esok kelas aku kui 9.. sapa nak gerak hoi kalau aku ta sedo??? next time aku cerita satu satu kay? 


muah muchos! 



Love,

No comments:

Widget~