Sunday, February 9, 2014

February Yang Tough!


what a hard week.. my mom gone for Umrah and my sister n me feel empty.. hahahha.. bukan nya ummi ta pernah pergi umrah.. this is her second time.. but rasa dia tetap lain.. pergi umrah bukan macam pergi kursus kann.. rindu dia lain.. sedih dia lain.. gembira dia lain.. sepanjang ummi pergi.. her car was in my supervision.. yes! bawak pergi merata tempat.. late nite movie lahh.. sjopping lahh.. ronda lahh.. everything.. tp as usual si pendengki berada di mana sahaja... may god bless u!

semalam.. got a message on wasap.. from a friend.. she is one of my partner in business.. jual ayaq.. dia cakap aku mcm ta kurang buat kerja.. dia and other business partner say so.. aku mcm sentap gak ahh.. yelahh.. aku mmg slow punn.. tataw nak buat cm na.. kita bukan org ligat.. bak kata depa.. kita bukan org kampung.. semua boleh jalan sendiri.. kita orang bandar.. yang perlukan bimbingan.. patut ah ari tuhh dia mcm ta puas aty je kat aku.. rupanya dah ada rasa berat sebelah.. aku kurang buat kerja... usha je dorang.. sorry ehh.. aku tarik diri.. serius rasa ta syok.. aku nieh anak manja.. aku ta kaju mcm hampa buat kerja,, minta mahap sesangat.. kadang kadang sedih mai gak.. well.. hati perempuan kan lembut.. keje nak menyedih.. erk.. hilang idea nak menaip..

about me and baby? we are fine! alhamdulillah.. dah masuk 5 bulan.. baru 5 bulan.. untuk hubungan kami yang kali ke tiga.. aku seram sikit bab 5 bulan nieh pasai last last relationship dgn dia semua putus time 5 bulann,, aku doa sangat sangat.. harap dia betui imam aku,, pembimbing aku.. pelindung aku.. peneman and my lover! toddles!





lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~