Friday, January 3, 2014

Rough New Year! 2014

it been months now since the last post.. hahaha.. blog nieh teraniaya pulop.. tak rajin na menaip.. nothing tell actually.. ta ada story yang mampu menggugat jari jemari nieh menari diatas keyboard.. susah.. dia kena ada mood.. plus idea.. i've change the background song.. missing someone huh? yes.. missing him badly.. like a vamps craving for blood.. ahh! pengaruh vampire dairies.. again~ the amazing salvatore brothers and elena gilbert.. kihkihkih.. 

Hah! kemain handsome lagi.. melting~~

so, kembali ke cerita kita.. hari nieh aku ta buat apa-apa.. kelas ta ada.. for the first time in this sem aku ta balik this week.. aku ta pernah miss balik every week.. cuma minggu nieh ja aku ta balik.. not feeling like wanna be home.. terperap dalam bilik.. makan biskut kering plus sandwich orang datang jual tadi.. itu je aku makan.. again.. not feeling like wanna eat.. ini penyakit datang hapah pun ta leh jadi.. nama virus nieh MALAS.. ta de cure.. seriusly.. hanya diri sendiri yang dapat ubah.. well.. sebut pasal changes yang aku buat dalam blog nieh.. i change the music add up some pix and daisypaths.. eeeiyhh?? daisypaths?? musty pelikkk... me again.. in love.. with him.. the same old guy.. with the same smile and smirk that i fell on.. Muhamad Zaid.. yang dulu tuh aku dok hupdate konon nak move on bagai bagai tuh.. 

this what we call love.. mai dah poyo dia.. susah rupanya na lupakan seseorang yang lama kita sayang.. admire.. yup.. me and him.. again.. for the third time i guess.. hopefully kisah kami kali nie ta kan jadi seperti kisah yang lepas.. its been four month now... but on 1 Jan we decide to stop texting each other.. calling each.. sebab dia na focus on his last sem.. dalam masa yang sama aku pun last sem.. yeah.. maybe it a good thing.. who knows.. semoga ia menjadi keputusan yang bijak.. :') perasaan aku sekarang? gila.. ya tengah gila,, berperang dengan perasaan sendiri.. was not good thing at all.. because he just confess something that make me more unsecured.. about him and his ex.. 

ahhhh~! hati perempuan.. semua nak unsecured.. hello makcik.. u're not marry yet.. but still act like a wife who concern bout his husband.. dem! enough... apa yang aku nak buat malam nieh.. act like nothing happen.. layan vampire dairies.. layan running man.. layan we got married.. na lupa kat hang sat.. selagi dok pk selagi tuh kerja ta jalan... so.. i need to keep busy.. kalau ta busy otak mula melayang fikir tentang semuanya.. semua semua dan semua... everytimes i saw her online and everytime me fighting to be strong.. end of story.. 

this is the last sem.. last year.. semoga aku dapat menamatkan pengajian disini dengan keadaan aman damai dan tenteram... bergaduh dengan kawan ke.. bergaduh dengan junior ke.. junior langgar tempat aku ke.. anything.. aku tamau taw.. all i know is cepat habis belajar.. aku tamau dok sini lama lama.. kawan? ade yang best ada yang tak.. ade yang baikk.. then become enemies.. screw u.. ada yang jadi boyfriend and then ex.. kenangan semua nieh.. benda ta leh lupa.. just take as lesson.. tuh yang ummi aku suka pesan.. berbuat baik pada orang.. biar orang buat kita jangan kita buat orang.. tapi ummi.. susah! eiyh? try at least.. okei then.. lets try.. counting till April.. :* 




lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~