Monday, August 13, 2012

:S


MAYBE jelahh kann?? dok terkonteng konteng kat sana sengsorang.. saya nieh perempuan.. bahaya.. ummi cakap.. hurm.. aish.. saya buat tulisan kuning pown na geram.. saya taw saya comey bila buat centuh.. *teeeet.. err.. maaflah Muhammad Zaid.. Nurin Qistina lupa yang mata Muhammad Zaid nieh sepet.. kurang jelas dengan perkataan berwarna kuning.. :P ish.. mane ade saya cakap Tamil + Burmaaa!! awak nieh memang na kena gigit betul.. awak punya bahasa yang ta betul cakap orang.. okei lettew sama nan Cik Zul.. sehati sejiwa kannn.. :) sejuk mata memandang.. saya bukan ta na pakai tudung.. saya kan memang pakai tudung.. ish awak niehh.. jalan? raya nieh?? na pulak awak bawak saya kannn?? tapi kalau awak sudi na bawak saya teman kan awak,, okei lahh.. saya ikut.. :) awak nieh.. kalau ta na lepaskan.. jangan seksa perasaan orang macam tuh.. ta baik.. dosa! saya pernah rasa perasaan ta dihiraukan tuhh,, kalau sayang die lagi jangan buat die macam tuh.. kalau ta na putuskan.. cakap elokelok,, ye ke clash dengan saya pengorbanan terbesar?? :) terharu pulop~ 

awak.. semalam budak poli saya meninggal,, accident.. teruk sangat keadaan kereta die.. malam tuh die keluar dengan Sue.. classmate Sue boyplen die,, lepas subuh die cakap na gerak dulu,, sebab na anta kereta die kul 8 kat tempat sewa kereta tuh.. dalam kereta tuh ada 3 orang.. semua perempuan.. dah dekat sangat dengan poli.. kereta die terbabas langgar pokok.. pastuh disebabkan die terkejut.. die terus pusing stereng sambil tekan minyak.. bontot kereta tuh libas pokok lagi satu.. bergolekgolek gak kereta tuh.. yang membe Sue tuh tercampak sebab die dok belakang.. patah tengkuk nan kaki.. enjin kereta terkeluar seketoi.. exzos tercabut.. tayar belakang duadua keluar.. kereta tuh memang totally lost.. driver kereta tuh koma.. tapi da sedar.. trauma.. maseh di icu.. yang sorang lagi tataw macam mana cerita die,, yang meninggal tuh nama die Nunia.. die meninggal kat situ jugak.. masa kejadian Sue kat Pendang.. lepak uma membe... baru sampai je katanya.. dapat call terus gerak balek poli.. mase dorang sampai polis dah tutup Nunia dengan plastik hitam tuh.. Sue cakap ade makcik kat situ suruh buat pengecaman.. boyplen Nunia name die Poji.. Poji tuh ta na dekat,, die takut tuh Nunia.. Sue, Ain dengan Atien pergi selak plastik hitam tuh.. first dorang engat driver tuh sebab tudung tuh tudung cik driver.. rupanya Nunia.. Sue cakap muka calar sikit je.. yang  laen okei lagi..  ta nampak macam teruk pown.. Sue cakap die tataw na cakap ape kat Poji,.. time tuh Poji dok ulang cakap ' Jangan cakap tuh Nunia ' Sue hanya mampu cakap sabarlah Poji.. Allah sayangkan die,, Poji nangis.. pastuh die masuk dok dalam kereta terus jerit.. menangis gila.. die cakap kenapa die bagi Nunia pergi.. kenapa bukan die yang kena.. die asyik salahkan diri die lepaskan Nunia balek.. dengar Sue cerita pown sebak je.. Poji dah cakap lepas nieh ta akan ada perempuan laen selaen Nunia.. serius sangat.. Poji tuh dah lah periang orangnya.. lepas nie mesty dah jarang na dengar die gelak.. saya selalu gak lepak nan budak kelas Sue.. kenal lahh macam mana karakter Poji tuh.. 



Nieh lah kereta Nunia tuh~ :'(

awak.. andailah saya pergi dulu macam nieh... maafkan saya ye.. halalkan semuanya,, saya sayangkan awak!




lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~