Sunday, August 12, 2012

Bebel~ :P


taw pown takut.. hahaha.. ari tuh ta bagi.. nieh tarik balek pulak.. saya kan suka dengar cakap awak.. ngee~ :D owh.. buleyh ke main tolaktolak macam tuh?? saya tataw plak camtuh.. kalau lahh awak praktikal awak na praktikal kat mana?? tooh.. pakai baju raya tahun lepas.. kaler ape?? tapikan bukan ke kena berpakaian baju di hari raya?? err.. even awak ta pakai baju melayu baru pown,. awak pakai jelahh undergarment yg baru~ O_O kann?? same jugak.. ade gak ah baru dari ta de.. awak tuh sentiasa pelik.. laen dari orang laen.. kuat memberontak pown awak jugak.. semua yang weird semua awak.. :P ahahha.. ce terai dok dapur tolong Cik Nub masak.. belajo memasak rendang.. best perasaan die.. saya taw awak perli.. tengah tengah bazaar si Fyna buleyh cakap kuatkuat na beli tengkorak ayam.. tah pape tah.. memang orang pandang kami lahh kann.. :) err~ saya ta besa p umah awak.. ngee.. malu lahh.. awak berani na tumbuk saya?? cubalahh... saya gigit tangan awak tuh! :S 

awak dok postpost nieh.. awek awak mesty tataw kann.. haih,, kesian die.. jangan banyak menipu die tawta.. sayang die baekbaek.. jangan buat die sedih~ :) saya buat macam Sharifah Amani tuh lahh.. panjang sikit dah.. ta nampak cam laki pown.. saya pakai headben somey lahh sikit. :) ari tuh awak gak cakap potong rambut.. bila saya da potong awak takot plak.. hahaha.. nty saya akan freehair jugak bila jumpa awak.. :) saya potong kat KL.. orang still dapat beza lahh saya pompuan ke laki... badan saya bukan flat.. saya ta pakai bengkung pown na bagi kedepan nieh rata.. awak nieh.. bengong bengong je... :) na buat macam mana??  takan saya ta payah LI.. susah aty betui niehh..  senget kepala saya dah na pikir benda nieh semua.. saya dah tataw na pegi mana.. ade satu hotel nieh kat Port Dickson.. Klana Beach Resort.. die pakai tudung.. tapi die ta bagi elaun nan tempat tinggal.. takan saya na dok sorang.. takut lahh situ.. tapi tempat die cantek.. tepi laut.. :) dekat dengan tempat awak tuh.. Teluk Kemang.. :) okei.. till then~ 

lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~