Wednesday, August 15, 2012

Ta Tunggu~ :)


mana ada fb die.. da deactive lahh... bf die yg deactivekan.. :) semalam Aien dapat berita yang pakcik die accident.. semua meninggal.. :( sedihkan.. lori langgar.. ahahhahah.. awak na bawak saya?? pergi mana? kenapa ta buleyh bawak saya sorang? kenapa dengan Kak Syona?? urmm~ :) kalau awak na bawak saya.. bawak je.. yang pasti ada Acap.. nanti buatnya awak bawak saya.. pastuh awak bisu.. kalau ada Acap ta de lahh sunyi sepi.. lalalalla... :P saya mana ada tunggu post awak.. kalau saya rasa saya na bukak saya bukak.. kalau saya bukak blog saya.. saya nampak awak update.. baru saya bukak.. kalau bosan.. saya akan baca semua dari first post awak.. :) saya?? saya sehat.. alhamdulillah.. tapi ramai orang cakap saya makin kurus.. ahahha.. penat puasa.. :P awak pulak? awak nampak kurus sangat.. hai.. ta posa pown cengkung ke?? awak! ta baek taw maen kan perasaan orang dosa lah.. nakal betui.. so awak cari saya nieh pown na maen maen lahh ye?? :) suka hati awak lahh na buat apa lepas nieh.. tapi.. kalau awak ada niat na maenmaen kan saya lagi lupakan je lahh ye.. :) i'm bold! cakap je lah lebih kann.. emm.. yang awak pegi tumbuk semua orang tuh kenapa?? kesian dorang. ta besalah pown.. pastuh dorang ta sentap plak bila awak tetiba ngamuk ta tentu pasal tuh? minta maaf cepat.. nanti ta sempat ke ape ke.. :P 

hari nieh saya buat puff! :) bukan ta pernah buat.. dah pernah buat mase kat teknik dulu.. tapi semua produk mase kat teknik lagi cantek dari kat poli.. saya tataw nape die jadi ta berapa na cantek.. :) mungkin sebab resepi lenlen kot.. haih... tadi adelah sorang lect nie ganti lect yang cuti bersalin.. die sebagai co-lect je lahh.. tolong main lect buat kerja.. :) die pernah ajar masak sem lepas.. pastuh die tegur lahh disiplin kelas saya makin teruk.. haih.. bebel macammacam.. tapi semuanya penting lahh.. pastuh reaction satu kelas macam dengar je ape encik tuh bebel... kami rapat gak ah nan lect tuh.,. siap berjanji ta na buat dah.. die puji kelas kami sem lepas adalah kelas the best among sem lahh.. tapi sem nieh kami drop gilagila.. entah lah.. ta ada cooperation plak sem nieh.. semua na ikut kepala sendiri.. saya pown dah tataw na cakap macam mana.. sem lepas saya assistant rep.. buleyh lahh na kecoh sana sini.. nieh da letak jawatan.. sebab orang cakap saya macam tunjuk pandai lahh ape lahh.. entah lahh.. saya tataw mane salah saya.. O_O lepas je kami janji ta na buat dah.. main lect terus keluar kelas.. saya nampak die menangis.. saya sempat cakap ' Encik Abu! Selamat Harii Raya!!' die angguk je.. ta tengok saya pown.. selalu die suka usik saya.. haish pelik.. rupanya die sentap dengan kelas saya.. ye lah.. die setiap sem ajar kelas saya.. dari semester satu sampai lah sekarang.. semester tiga.. dah setahun setengah kenal die.. die dah taw perangai budakbudak kelas macam mana.. tapi kami ta pernah dengar cakap die.. mungkin masa encik yang sorang lagi tuh bebel die sebak kot.. saya rasa cam berdosa besar lak.. sebab kitaorang encik Abu nangis.. haish.. teruk kan kelas saya.. masingmasing na bergaduh.. masingmasing ta puas hati... mengumpat sana.. mengumpat sini tuh common lahh.. hurmm.. saya membebel plak kat awak hari nieh.. 

awak balek bila raya niehh? awak~ saya TER-ADD awak.. :P entah lahh.. saya blurr na add ke ta na add.. ke na wat tataw.. tapi awak dok like plak saya punya comment.. tuh yg buat saya TER tuhh.. :) okei lahh awak,., SELAMAT HARI RAYA!! MAAF ZAHIR BATIN.. saya minta maaf dari hujung kaki sampai lahh ke hujung rambut.. saya taw saya banyak buat salah.. tapi awak pown sama! minta maaf cepat.. :P awak,.. Encik Smurfy macam mana?? rindu pulak kat die.. ke awak da potong kepala die?? buang die ke?? medel saya plak?? owhya... duit ummi jangan lupa ye.. :P ummi tanya plak.. 

nieh Puff saya buat! :)

lurvesweetsourbitter,





1 comment:

NH said...

awak tuh website dia apa nama.. :p

Widget~