Wednesday, August 8, 2012

Muffin~ :)


ahahhaha... awak nieh.. ayat BM tah pape.. teruk betui.. perumpamaan GAJAH DAN HARIMAU awak bagi?? adehh... gelak terguling guling saya baca taw ta.. Sue dah pelik tengok saya.. dah macam orang sakai.. :P sah awak ta puasa kannnn??? =__________= teruk betui.. macam mana buleyh keracunan makanan? cakap orang suka main bantai makan.. die pown same.. lagi teruk sampai keracunan bagai.. muntah bagai.. saya setakat suspek batu dalam hempedu je.. ta teruk.. bawak bawak lahh insap cek oihh.. saya pown ta ponteng posa lagi.. rasanya sebulan cukup je.. haih.. :P saya stalk ikut mana?? eiyh mana leyh cita.. saya ada banyak spy.. saya taw awak unblock sayaaa... awak like cover photo saya.. O____O malu lahh na stalk lepas niehh.. haih.. 

awak.. awak ta rasa kita nieh macam sakai ke dok maen balas post cam nieh?? bila pikir pikir balek lawak gila.. haih.. tah pape je lah perangai awak.. ari nieh saya buat muffin and scone! :) entah sedap entah tidak.. nampak menarikk.. haih.. ta tahan betui nengok nye.. posa posa... resepi nanti nanti saya post.. malas pulop..  :P 


Muffin before bake~ :)



Scone before bake~ :)


Muffin after bake! :P


Scone after bake.. :P

cantek taaa??? hehehehhe... :P awak.. awak.. kenapa awak bagi saya seronok nieh?? kadangkadang saya pikir awak na maen maen kan saya lagi.. tapi.. kadangkadang saya buat bangang je.. hurm.. :) Allah je taw segalanya kann?? I'll not stop praying for this.. take care JIRAN DEPAN RUMAH! :) till then~ 



lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~