Saturday, August 11, 2012

Dilemma~

hai awak~ bukan saya cakap kita ta buleyh post kat sini.. saya cuma lawak je.. ahaha.. ta yah na take serious sangat.. salam takziahh.. meninggal dalam bulan puasa.. :) die saket ke? awak jangan stress sangat.. jauhnya awak berjalan ari niehh.. musafir lettew.. sah dahh~ O_________O die minta maaf dengan awak.. mungkin die ada salah dengan awak dan awak tataw.. maafkan die.. lepaskan die.. insyaAllah die ditempatkan di sisi orang orang yang beriman.. baju raya saya ta siap! aish.. sedih.. seminggu lepas raya baru siap.. sedih betul.. kalau ta saya da pakai hijau thn nieh.. tapi di sebabkan baju saya ta dan siap.. saya pakai baju lama.. ta lahh lama sangat thn nieh gak ah buat.. warna kuning.. baju kebaya.. :) awak pulak? awak ta suka berjodoh dengan saya ye? ahahah.. okei.. ta doa dah lepas nieh.. nanty saya akan doa awak mendapat jodoh yang baik~ :) saya segan na p umah awak.. buleyh tera tuh?? ngee.. tengkorok tuh apa?? nieh mesty perli ayat si Fyna kann?? tengkorak ayam.. hahahha.. awak masak ke Cik Nub yang masak?? 


minggu nieh saya stress sangat.. ade taklimat kejadah L.I ari khamis.. hurmm.. bz dengan kelas lagi... macam macam.. saya kena praktikal kat hotel.. saya na stay at Melaka.. a few hotel saya call suruh saya freehair bila start praktikal,, dah lahh rambut saya pendek.. saya da potong lepas kita gado.. rambut frust lahh konon.. hahha.. pendek sangat.. boycut.. saya na buat cacak.. umi ta bagi! haih.. sedih plak.. saya dilemma betul.. mental dan fizikal kena ready bebetui.. haih.. saya tataw na buat apa.. apa yang patut saya lakukaaaaannn?? need ur opinion.. O_O nanty raya datang lahh rumah.. saya buat rendang macam biasa~ lontong jugak! kalau rasa na makan datang okei? 
lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~