Tuesday, August 7, 2012

Stress~ O___________O

hai awak.. saya sihat.. saya kat perlis yang indah permai niehh... study setakat nieh okei je.. ari nieh saya ponteng kelas.. ahhaha.. lambat bangun actually.. jam ta berbunyi.. siot punya handphone.. da pukul sepuluh bebudak nieh pakat dok col beramai ramai.. mentangmentang saya banyak fon.. mau lintang pukang terkejut dengar bunyi fon.. semua tanya kau kat mana niehh chik oih.. dah pukul berapa niehh.. atototo.. saya da lambat,, at last saya decide ta na g kelas.. pelajar cemerlang mmg macam nieh.. sukasuki decide.. bukan apa.. saya na bersiap dah bape lame.. na menapak lagi.. arghh.. siasia je kena halau t.. malu kot.. O____O adoi.. gilaaa... pastuh nieh dah siap na g kelas.. dah siap turun bawah dah.. depa anto lagi mesej cakap kelas petang ta de langsungg~~ warghhh.. na menapak tangga sampai tingkat limooo.. adeh.. jiwa kacau ari nieh.. awak jangan lahh seksa sangat diri tuh.. cakap terima kaseh kat Chor nan Abam Syed Syamim tuh.. kalau saya dekat saya da buatkan awak bubur lambuk tuh.. :)


O_________O ta de orang pernah na faham saya.. all they knows only NO NO NO..and  NOT LIKE THAT.. haih.. saya memang study pownnn.. mane ade malas.. #erk? pasal study saya awak ta payah risau.. i know what i'm doing.. ta yah na burukkan diri tuh sangat.. awak cakap saya suka wat teruk.. awak lagi lahh teruk.. awak buat macam mana pown.. even saya terluka sekali pown.. kata hati mane buleyh na disangkal.. atoii.. awak buat lahh macam mana pown.. saket tuh saket tapi suka hati saya lahh.. hati saya kann..?? :P setiap kali saya melangkah.. saya akan tetap toleh kebelakang.. saya tetap akan tunggu awak.. awak lambat macam mana pown.. merangkak kot mana pown.. saya akan tetap tunggu awak.. macam mana saya buleyh tunggu awak dari kecik.. :) saya percaya.. it will works.. just a bit of patience.. na kata heal up.. dah heal lahh kot.. luka tuh da tinggal parut.. cepat kan saya recovery.. wahh.. good potential,, 

lelaki cuba tackle saya?? ade pulakk.. hahahaha.. ta de maknanya.. no such thing.. ta ada.. kalau orang tanya pasal relay.. i said i do have.. even truthfully ta da pown kann.. cakap je.. hati saya mana ada kat sini.. nuh tercampak kat Port Dickson nuh.. awak ta na pulangkan dan saya ta na amek balek pown.. simpan elokelok.. Saiful Azam? ahahahha.. awak suka bagi saya gelak kann.. he just a lil brother lahh.. mungkin awak nampak je macam die suka saya.. ta de maknanya.. die ta mesej saya pown.. kadangkadang je buat wallpost.. kalau rajen saya balas.. agak malas buat tataw je.. another guy? sapa?? adehh.. awak ta yahh lahh jeles sangat.. jangan buat gila sangat.. walaupun saya taw awak tengah menggelupur kat sana tuh.. padan muka.. sape suh lepas tangan saya.. kan da pesan jangan lepas.. awak kena lahh tengok orang laen cuba na pegang tangan saya.. alahh.. jangan risau lahh.. ta na pown pegang tangan dorang.. saya na peluk terus.. boleyhh??.. ahhahahahha.. menmen je.. :P kat hati saya hanya ada JIRAN DEPAN RUMAH! puas hati?


awak.. jangan lahh berhenti study.. kalau awak berhenti awak na kerja apa nanti? anak bini awak na makan apa nanti?? jangan terburu buru buat keputusan buleyh ta? kadangkadang kata hati nieh ta buleyh pakai sikit.. tolong jangan buat kerja bodoh cek oihh.. ta yah na bosan sangat dengan hidup.. awak tuh dah macam ta engat Allah.. berdoa banyakbanyak., buat semayang istikharah.. inyaAllah.. Dia akan tunjukkan jalan yang patut awak pilih.. kalau cakap macam orang ta da iman.. memang senang.. engat.. apa apa awak buat.. Dia ada untuk membantu.. :) okei? till then..





  lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~