Tuesday, July 31, 2012

Tidak Sekuat Yang Awak Katakan~ :'(


once again~ another one month.. fikiran saya makin kusut.. saya tataw apa yang patut saya react.. memang bukan mudah na lupakan awak.. saya sibukkan diri saya dengan kelas.. kawan kawan.. anything that can make me busy.. saya takut na fikirkan awak.. saya ta sanggup na fikir tentang semua katakata yang awak bagi.. sentap! saya mungkin mudah melafazkan katakata maaf tapi bukan mudah untuk melupakan perkara tersebut.. apa sebenarnya semua neih.. saya makin lemah untuk terus kehadapan.. saya selalu kata saya kuat.. tapi sebenarnya langsung ta kuat.. saya lemah! awak yang saya nampak dalam solat istikharah saya.. entah lah.. saya makin blurr.. kadang kadang saya marah dengan apa yang belaku.. kadang kadang saya rasa semua nih mimpi. saya makin tidak kenal siapa awak.. sebak rasa hati nieh bila persahabatan kita putus macam tuh saja.. lame kita kawan.. dari kecik.. 

ya.. saya lafaz kalimah yang saya langsung tidak rela untuk disebut.. tapi apakan daya.. saya sudah tidak mampu bertahan dengan tomahan yang awak bagi.. segala yang awak lemparkan sangat melukakan saya.. saya ta dapat na hadam semua tuh.. katakata awak bagaikan harapan.. ya Allah.. aku masih rindukan die.. masih perlukan die.. kenapa semua ini jadi,,

saya ta tahu kenapa saya selalu dapat tangkap segala gerak awak.. walaupunn sikit.. tapi saya nampak jugak sikit.. awak tahu? saya selalu stalk profile awak,, maafkan saya,, walaupun saya sakit,, hati nieh bagaikan ta pernah mahu melepaskan awak.. sikit pun ta.. saya cuba untuk kehadapan.. bersama orang yang mampu untuk memberi senyuman kepada saya.. tapi saya takut.. takut rasa sayang saya pada awak akan hilang.. takut die ta mampu menjadi seperti awak.. saya hanya mahu awak.. ya.. ta mungkin kann?? mimpi je mampu.. semua kesalahan nieh terjadi dari kita berdua.. bukan awak seorang.. ta mungkin saya akan salahkan awak seorang.. mesej yang beri tuh saya ta berapa na faham.. kenapa awak cakap macam tuh? awak masih berharap sepertimana saya harapkan? 

"Hope awak dpt berita dpd Nursafinah.. sy tiak dapat meneka dia antara pau atau muffin.. yang pasti awak donut bukan? Tuhan perlukan sy lbh drpd awak.. die akan beri pngajaran n karma ats perbuatan sy utk kuatkan awak n pblasan kpd saya.. mgkin stelah selesai die akan kembalikan sy ktmpatn asal spt keadaannya.. wahai awak insan yg seakan2 tercipta dpd tulang rusuk kiri syyg bernama nurin qistina.. izinkan aku senyum padamu.."

saya keliru! :'(




lurvesweetsourbitter,





1 comment:

zaid celah said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Widget~