Wednesday, August 1, 2012

Motif?

apa sebenarnya yang awak na? awak taw ta sekarang nieh awak dah ganggu ketenteraman saya.. awak cuba goyangkan saya ye? kenapa awak asyik cakap saya tulang rusuk kiri awak? cukup lahh bagi harapan yang macam nieh.. saya ta pernah kesah pown awak na clash dengan saya sebab awak na study.. apa yang saya marah dan sentap sekarang nieh.. awak dan girl awak tuh.. awak fitnah saya macam macam.. die kata saya macam macam.. saya manusia.. bukannya jin yang ta da perasaan.. setiap kalimah tuh terngiang ngiang je kat dalam kepala nieh.. awak asyk cakap pasal study ta habeh habeh.. tapi awak ta cakap langsung pasal ape yang betul betul dah buat saya sentap.. 

awak lukakan saya macam nieh then awak datang balek sebut pasal tulang rusuk kiri? ta payah lahh awak.. there no such thing like third chance.. sayang tuh mmg susah na pergi tapi saya lebih rela macam nieh.. ta payah lahh na salah kan sangat diri awak tuh.. jangan bercakap pasal tanggungjawab kalau awak dah lepaskan tanggungjawab awak.. awak dah buat cerita pasal saya macam macam dekat lia.. cukup lahh awak.. kalau awak na saya lupakan awak kenapa awak datang balek macam nieh? awak taw saya cukup lemah bila berdepan dengan awak kan? saya sayang awak.. tapi cukup lahh awak.. saya ta na saket lagi.. saya dah ta mampu na menangis tiap malam mengenangkan kenangan yang ta mungkin datang menjengah.. kalau awak na pergi.. awak pergi lahh diam diam.. jangan usik perasaan saya,, saya taw.. awak maseh ta na buang lagi kunci hati saya yang ada kat awak tuh.. simpan.. ta apa.. saya suka.. tapi.. saya ta na saket dah awak.. saket tuh yang telampau perit sampai ta tertanggung rasa die,. pedih sampai ari nieh taw ta.. awak na cakap saya nieh buat teruk or apa ka saya ta peduli.. yang saya taw.. saya sedang cuba untuk melupakan awak.. yaa.. susah.. susah gila.. 

risau saya kat awak ta pernah hilang.. awak dah makan ke? awak sehat ke?? awak ade buat benda yang ta senonoh ke? selama nieh tuh yang selalu saya pk.. awak ta saket ke buat saya macam nieh.. awak suka ke tengok saya sedih.. menangis.. menjerit macam orang ta cukup akal.. saya taw awak suka dengan blog saya.. ya perasan sat.. :P saya pernah post pasal awak.. macam dorang.. :) saya cakap macam macam.. saya tinggalkan awak sebab awak ta pedulikan saya.. kann? betul kan? awak hanya mesej saya semgu 3 kali.. saya yang selalu call and mesej awak.. tapi tuh semua dulu.. saya delete post tuh sebab ta na awak terasa.. :)  sekarang nieh ta da sape lagi yang mampu na goyang hati saya macam awak buat.. angau macam orang sakai.. sepanjang hari saya ta dapat tumpu dalam kelas baca mesej awak tuh,. saya pk ape motif awak cari saya balek macam nieh? awak sayang saya lagi ke ape semua... berlari lari dalam kepala otak nieh.. haih.. ustaz yang handsome tuh pown ta dapat na hilangkan serabut kepala nieh.. O________O 

ummi ta pernah taw dan ta akan taw.. kalau die taw abeh lahh awak.. awak na kena serang dengan ummi ke?? kan ke ummi da warning awak?? saya risau ummi akan bermusuhan dengan Cik Nub,.. dorang da kenal lama.. biarlah persahabatan dorang tuh kekal.. jangan biar putus tengah jalan macam kita nieh sebab benda kecik.. macam mana awak na saya lupakan awak.. macam tuh lahh awak kena lupakan saya.. macam mana awak rasa perit na lupakan saya.. macam tuh peritlah saya cuba lupakan awak.. keputusan terbaik dengan menyeksa saya?? kalau awak sengsara.. saya lagilah sengsara,, jangan bagi alasan study kalau ada girl lain.. berterus terang sebaik mungkin..saya paham.. ta perlu na seksa perasaan saya macam nieh.. banyak lagi saya na bebel kat awak sebenarnya jiran depan umah.. tapi saya simpan untuk esok pulak~ sikit sikit cukup lahh kann..

#hari ini hari malang saya.. bila saya sentap dengan budak kelas saya.. saya menegur dengan bahasa mudah dan dianggap keras.. di balas dengan keras sehingga saya terdiam.. niat di hati na membantu dan bergurau manja ta sangka akan dimarah sedemikian rupa! haih.. sentap wa beb.. :'(

semoga awak sehat kat sana.. awak nampak cengkung! :)

lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~