Monday, June 4, 2012

There's No More Us~ It's Only Me.. :'(


He promised me that he wont leave me but..

sedihnya rasa ditinggalkan nieh.. sebelum nieh aku ta pernah rasa saket walaupun ditinggalkan.. putus pown ta menanges.. tapi die.. lelaki pertama yang ragut airmata aku.. err.. ragut? betul ke ayt tuh? menanges macam mati laki.. sepupu semua pelik.. diamm je.. ta mampu na wat pape.. haih.. perasaan time tuh rasa macam na mati je.. kenapa saket sangat.. kenapa awak pergi time saya syg sangat dan berharap.. alasan yang awak bagi tuh saya ta dapat na terima langsung.. :'(

awak.. terima kaseh sebab pernah sayang saya.. awak bagi satu perasaan yang ta pernah saya rasa sebelum nieh.. walaupun sekejap je kita kapel tapi saya bahagia sangat.. terima kaseh.. saya takan pernah lupa awak.. saya terlampau sayangkan awak.. jangan paksa saya lupakan awak ye? :'( izinkan saya terus menyayangi awak.. awaklah lelaki pertama yang berjaya colek hati saya.. dari kecik saya syg awak.. mungkin lepas nieh kita susah na jadi mcm dulu.. tapi saya harap awak sudi kawan lagi dengan saya.. kita anggap lahh segalanya ta pernah berlaku kalau tu je yang mampu buat awak sudi na berkawan dengan saya..  saya maseh lagi berdoa agar awak menerima saya kembali.. 


 

sayang~ awak cakap awak pergi atas alasan study drop,.. buktikan kat saya yang tanpa saya awak buleyh berjaya.. buktikanlah.. insyallah saya takan ganggu awak selepas tuh.. saya percaya pada jodoh.. kalau ditakdirkan kita bersama.. insyaallah, ada jalan laen untuk kita bersama.. awak,. pergilahh kalau tu yang awak na.. saya ta rela namun apakan daya.. saya ta na tengok org yang saya sayang terseksa sebab saya.. ya allah.. saya sayang awak,, ta mungkin org laen dapat move aty saya macam awak buat.. maafkan saya atas segala kesalahan yang saya dah buat pada awak.. 

awak.. tolong jaga encik smurfy elokelok.. kalau awak ta mampu na jage die awak buleyh pulangkan.. :'( jangan buang die.. okei? awak tetap hunnybee saya sampai bilabila.. hanya allah yang tahu perjalanan cerita kita lepas nieh.. mungkin awak akan jumpa seseorg yang mampu buat awak senyum.. malu dan berdebardebar.. hurmm.. makin banyak saya menaip makin ta mampu na hadapi semua nieh.. awak.. jaga diri,, jangan buat benda yang ta sepatutnya.. engat keluarga awak,, engat allah.. dan engat saya.. kalau pun bukan untuk saya.. buat untuk keluarga awak ye?? jangan buat mak ayah awak risau lagi ye sayang? terima kaseh.. maafkan saya.. selamat tinggal sayang~ :') senyum ye? 



Saya sentiasa Sayangkan Muhammad Zaid Bin Zulkifli~ :'( 
Terima kaseh Sayang..




lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~