Friday, June 15, 2012

Sayang~ :)







haip~ i've been through the hard week.. :) now i can smile even it still a bit hurt.. u know sayang.. everyone keep talking bout you and very stressful for me to accept that you've gone.. but i keep trying to smile.. not all know but this gudbye.. ahahha.. yang ta tahu biar kan ta tahu.. maybe you didnt read my status bout that one.. saya lebih suka depa taw sendiri.. ta payah lahh kita bercerita.. its like menambah perit didada.. owhh.. ayatt.. :) alhamdulillah.. saya maseh ada keluarga dan kawan-kawan yang support me in everyways.. :) dan sayang saya terhadap awak ta kurang sikit pown.. bertambah lagi kot.. 

awak taw ta.. ramai bercerita pasal awak.. saya tataw lahh na percaya atau ta.. tapi saya TERpecaya dahh.. :P ahahha.. teruk lahh Nurin Qistina nieh.. haih.. maafkan saya bucuk.. tapi alhamdulillah.. someone tell me do not trust people easily.. to family yang selama nieh bagi support.. Kak Aya thanks for your advice.. u told me to move on.. even though i dont want to but i've move on.. hahahaha.. it;s hurt and hard.. u make me trust in faith.. thanks alot.. haih.. *tears.. bukan senang na move on taw ta.. always wish it's a dream.. Allah still with me so do my family.. 

kawan-kawan,, saket taw bila hampa tanya pasal second account.. sebab saya tataw langsung kewujudan account tuh.. hurm.. ta sampai seminggu u've changed the relay.. memang lahh orang akan tanya.. and u used my nick.. ramai org egt tuh saya.. then when i call you, you said that account was yours.. alhamdulillah,, lega taw hati niehh,, bunga balek dan dan.. :P 

bucuk~ walaupun kita not in relationship, anggap lahh saya sebagai kawan walaupun saya ta pernah anggap awak macam tuh sebab awak maseh ada kat sini.. biarlahh saya seorang yang menunggu waktu tiba tuh.. setiap kali solat ta pernah lupa na doa hubungan kita kembali macam dulu.. miss you lahh bucuk.. miss the feeling of butterfly in my belly.. :) miss your heartbeat.. always dream of ya.. :) awak jangan buat benda ta elok okeii.. :)

someone you loved gimme this~ 



Assalamu'alaikum wbt.... UMMi doakan ur relationship ngan Zaid pulih. U reaLly love him kan? hahahahaha.. BerDOA ... Bangun soLat tgh malam...DOA ... Mintak pada ALLah swt buka HATinya terima Nurin semuLa dan hubungan kekaL sampai ke syuRga....InsyaALLaaaH.Jgn maLu mengaku kelemahan depan ALLah swt. UMMi pernah lalui CINTA yg putus ... Mmang pedih! Harap Nurin berjaya miliki yg Nurin sayangi dari HATi sndiri.... MINta pada ALLah swt... Minta bersungguh2.... InsyaALLaaH... masa panjang lagiii... Bagi ruang pada diri masing2 utk menilai rasa CINTA masing2. Jika ikhLas> akn bertaut semula... "


thanks ummi.. u give me some strength to move on and believe in this relationship..



Still Loving Ya, Muhammad Zaid Zulkifli~ :') 






lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~