Wednesday, February 27, 2013

I am not that kind of GIRL! :/



Lama gila ta menaip.. Berkurun since January.. bukan apa.. busy.. almaklumlah sedang menjalani internship! Cuti sehari hanya dihabiskan untuk tidur.. ngee! susahkan kalau kita kena kerja shift nieh.. hidup jadi terabur.. kepala jadi celaru.. badan lemah lemah.. haih! life is not easy.. belajar lagi senang dari bekerja... seriously! tulus ikhlas dari hati.. :P

jauh dah menyimpang dari tajuk asal kan? I am not that kind of Girl.. ulang balik.. teet! bukan apa.. tajuk saja na bikin gempak.. dah lama ta buat teruk kan kat sini.. banyak nak bebel nieh.. ahahhaha.. saya bukan gadis seperti tu.. BUKAN!! saya bukan simply-simply jatuh cinta dan sayang pada seseorang.. if saya suka! i will like him forever.. betul.. bukan senang untuk sayang seseorang dan bukan senang na lupakan seseorang.. tajuk nieh berkaitan seseorang yang pernah ada dalam hati nieh.. kata kata die sangat lah mengguris hati.. u want me.. but u don't think we have future? what??? saya mencari seorang yang boleh memimpin saya ke Jannah.. seorang yang bakal menjadi ayah kepada anak anak saya.. seorang kawan.. seorang saudara.. seorang penjaga.. 

saya rasa tahap saya sekarang hanya untuk mencari orang yang macam tuh.. seorang suami.. bukan na cari orang yang buat suka suka.. tapi buat duka lara jugak.. ade ke boleyh cakap mcm tuh.. na kapel tapi bukan na bersama forever.. sorry mister.. wrong person la nooh! ta sangka ada jugak yang maseh fikir macam tuh.. dan kalau awak awak awak yang baca nieh berkenan kat saya boleh lahh isi form kat rumah.. :P gila! 

well, habis bebel bab tuh! sekarang saya na tunjuk my baby boo~ :) Goku Chan.. 









Comel ta?? Inilah baby boo saya~ :)

nieh je saya na tunjuk.. lalalalalal~ gambar terbaru goku ta ada lagi.. :) later okei.. insyallah.. saya akan update jika keadaan mengizinkan lahh kann~ :) toodlees!






lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~