Saturday, May 26, 2012

Happy 4 Month Anniversary~ :)


Happy 4th Month Anniversary Baby! :)

Assalamualaikum~

Yahh!! dah 4 bulan rupanya.. cepatnya masa berlalu.. dan dia ta wish! :) okei.. awak bz keja.. i forgive ya.. :) macam older post.. makin lama hubungan nieh makin banyak dugaan kann.. selalu gaduh.. selalu happy.. saya happy bila bersama awak.. terima kasih sebab bagi saya satu perasaan yang best macam nieh.. saya perasaan yang ta pena saya rasa.. 

" Its doesn't matter where you go in life.. what you do or how much you have.. its who you have beside you.. i'm so glad that i have you! "

esok, saya akan balek kampung.. MELAKA! :) bawak diri kot.. awak ada tanya saya kann.. sama ada saya bawak diri. yup! bawak diri.. hahhaha.. ta lahh sayang.. kan saya ada cakap yang saya na balek kampung.. just donno when.. so.. this time is the time~ :) awak jangan risau,.. saya pergi ta lama... nanti saya balek.. saya mane buleyh tinggal awak sorgsorg.. saya dah janji dengan diri sendiri ta kan tinggal kan awak.. i'm here no matter what! 



Saya Sayang Awak!

Awak~ terima kasih sebab sudi dengar celoteh saya.. terima kasih sebab sudi tebalkan telinga dengar saya membebel.. terima kasih sebab sudi bersama saya bila tak da sapa na kawan saya.. terima kasih sebab sudi bagi saya kebahagian.. terima kasih lagi sebab sudi sayang saya.. awak terbaiikk! :P sedikit sebanyak saya dah banyak berubah.. da ta nakal sangat.. selalu belagak kuat depan orang lain tapi ta dengan awak.. airmata selalu na gugur depan awak.. terima kasih sebab selalu bagi saya senyum sengsorang sampai orang egt saya sawan~ awak selalu bagi katakata semangat at saya.. saya egt lagi pesan awak.. once u're in class.. forget about me.. but not a second class dismiss automatically remember me! ngee~ 

Awak~ saya minta maaf sebab selalu susahkan awak.. selalu buat awak susah haty.. selalu buat awak marah.. selalu buat awak cemburu.. selalu buat awak terasa haty.. selalu buat awak geram dengan muka comel saya :P,, selalu buat jantung awak drift.. selalu usik awak,, selalu panggil awak SEPET! saya minta maaf taw,, saya buat sebab saya sayang awak.. :) 

sepanjang saya ta ada di sisi awak nieh,, jangan nakal ye.. jangan na gedikgedik dengan pompuan lain.. sebab awak tuh saya punya sorang! sekali awak dah jadi milik saya.. hanya saya aeorang yang wajib ada dalam life awak,, (Ayat awak okei.. saya pinjam) 


No Matter What~ 
Nurin Qistina Binti Jafri always love Muhammad Zaid Bin Zulkifli
Semoga hubungan ini berkekalan hingga ke Jannah! 


lurvesweetsourbitter,





No comments:

Widget~