Friday, March 4, 2011

This is My BfF??


this guy named Muhamad Zaid b Zulkifli.. our first met when me and my mom moved to the town afta my dad passed away.. ngee~ his mom and my mom worked in the same place. so.. from there we get knowed each other.. kwn punya kwn.. kteorg gado... huhuhuhu... tuh pown time msok darjah2 lahh.. coz die malu.. he kissed me!!! huhuhu..maluuu!!





huhuhu.. lme gak ta btego sapa.. tp saya mula2 tataw pe slh saya smpi die ta na tego.. last2 sbb die malu die kiss me.. nggee~ huuuhu.. tp time form 1 saya ckp at die.. ta yahh na malu.. tuh kte wat time tataw pape.. tui taa?? bkn time da besa pnjg niee...kan kann... hurmm.. we be fren again.. hurmmm... always lepak together.. everything we share.. his my bff.. but.. one day... we be apart.. hurmmm.. i propose him.. ngeee..~ lg malu.. ngokngek... kami kapel.. until now... i always say that i like him.. not love him.. kte juz a child not an adult to be love.. hehhehe... like ta pe ann... hahahahhaha...
 i like him.. ta na kawen nan die pown,,, huhuhu.. kejam nye...



lurvesweetsourbitter,

2 comments:

hunny d bunny said...

biar ketik....couple but not to be together?camno yu cecite cecite

Chek Qish Jafri said...

huk2.. i really hope he not meant to be with me.. ngee~ althougt he was my first leb.. ngee~ blush! huk2. kasanova jalanan.. tuh yg ta na be together.. pray not marrying him... stkat kengkwn monyet ta pa.. not siyus.. i'm not ready..

Widget~